کشتی مختلف|تحويل هوا|RO-RO

ایران، آفریقا، آمریکا جنوبی، خط وارد کردن

نمایش تجارتی ما

حرفه ای، صادقانه، امن، سریع و مفید

کشتی مختلف|تحويل هوا|RO-RO

انتقال مواد مختلف با کشتی

تجارت متفاوت اصلی ما منابع مالک کشتی بسیار زیاده است، که به زیادی از همکاران ما در شنزچن بیشتر است. به مشورت خوش آمدید، اگر نمی توانید مالک کشتی را پیدا کنید تا آن را امتحان کند، شما به زیادی تعجب خواهید شد!

RO-RO

RO-RO

یکی از سه تجارت اصلی، یک تیم حرفه‌ای تجربه به شما خدمت می‌کند، با تمرکز روی مسیر/مسیر سفر.

خدمت ارائه هوایی

خدمت ارائه هوایی

ما توافق همکاری نزدیک با بیش از ۳۰ خط هواپیمایی امضا کردیم و می توانیم خدمات فرودگاه و دروازه‌های دروازه از شنزhen به بخش‌های مختلف جهان فراهم کنیم. در طول فصل تجارت بالاترین، با مسیرهای مستقیم و انتقال بر شهرهای بزرگ در سراسر جهان پوشش می‌دهند تا نیازهای مختلف مشتریان را ببینند

پروژه اجاره کشتی - اجاره کشتی

پروژه اجاره کشتی – اجاره کشتی

ما کانال های زیادی برای ارتباط با مالک مدال طلا پراکنده کشتی داریم، اطلاعات مشاوره به صاحبان کشتی و اطلاعات زمانی واقعی در مورد منابع کشتی برای قالبان کشتی داریم. ما оператоران و قالبان کشتی تجربه داریم.

خدمات انتقال زیادی

خدمات انتقال زیادی

تجارت بین المللی متفاوت نیاز دارد که خدمات لوژیک کامل و حرفه ای بیشتری داشته باشد. شنشن یفن، با شبکه نیروی قوی و سازمان قوی خود، خدمات انتقال متوسط بین المللی و داخلی حرفه ای را فراهم می کند.

OOG

انتقال کنترل ویژه OOG

با تجربه ثروتمندی در انتقال کنترل ویژه در شنزhen، ما راه حل انتقال امن و موثرت را فراهم می کنیم، و خدمات مانند پروژه‌های نقاشی، انتقال آب و انتقال زمین را فراهم می‌کنیم.

انتقال خانه

انتقال خانه

با شبکه انتقال قوی، خدمات بین المللی یفن، بیشتر منطقه‌های شهری و منطقه‌ها در سراسر کشور را پوشانده است. هر جایی که جاده‌ها پوشانده می‌شوند، خدمات ما به همان منطقه‌هاست.

FCL

FCL

شچن یافن بین المللی، به عنوان یک سرپرست خدمات کشتی کامل در صنعت، گروهی از استعدادهای حرفه ای با کیفیت بالا دارد. با استعدادهای شهرت و خدمت فوق العاده، ما با شرکت های کشتی های بین المللی تبدیل شدیم، و همچنین شبکه های همکاری با ماموران های زیادی در سراسر جهان ایجاد کردیم.

LCL

LCL

ما خدمات انتقال بین المللی LCL را برای انتقال نیازهای ویژه شما در انتقال مواد شخصی کوچک، کالاهای تجارت کوچک و نمایش مواد ارزشمندی ساخته‌ایم، که به شما خدمات لوژیک سریع، قابل اعتماد و کمهزینه می‌دهند.

Next Flight Out

پرواز بعدي بيرون

پرواز بعدی بیرون یک راه حل لوژیک اضطراری است که توسط یاهوا در سال 2019 آغاز شد. اين يه خدمت سريع هواپيماست برای تجهیزات بیش از 50کجی، در طول 36-48 ساعت از شانگی به کل آلمان تحویل می‌شوتحویل می‌شود.

سريع با ما تماس بگير

سريع جواب بده تا به نيازهاي منطقي شما برسه

立即寻价